sobota, 5 stycznia 2013

Hejooo :3

 Trochę o mnie i o moich stosunkach do 1D.... xd


Czy ja jestem wielką fanką 1D? Czy ja jestem "Directionerem"?
Nie, nie wydaje mi się xd
Po prostu lubię ten zespół, nic do niego nie mam, a ich piosenki uważam za całkiem "znośne". Jednak nic poza tym.
Nie jestem więc jedną z tych, które rzuciłyby się na scenę podczas koncertu i zatargałyby któregoś z chłopaków do domu. (bez urazy dla tych wszystkich Directionerek... xd)


Która piosenka najlepsza....
Według mnie "Up All Night", ale może jestem dziwna..................................tak, jestem dziwna xd
Nie no, ogółem, to szanuję wszystkie ich piosenki, oprócz tych bardziej nudnawych. Nie jestem zwolenniczką przynudzania, takie piosenki mnie usypiają... Albo dołują xd


Który chłopak najfajniejszy....
Szczerze, to żaden mnie z nóg szczególnie nie zwalił xd (wieem, fanki mnie zabiją). Możecie mnie sobie hejtować za moją wybredność, ale prawda jest taka, że są ładniejsi xd
Ale skoro już mam wybieraaać... To powiem tak:
1. Pierwsze miejsce miałby zapewne Zayn, bo lubię chłopców, którzy wyglądają na zadziornych, a on mniej więcej tak wygląda xd

2. Na drugim postawiłabym pewnie Liama... Tu nie mam uzasadnienia, jakoś po prostu przypadł mi do gustu i tyle. xd I muszę się zgodzić z moją koleżanką Anią, która stwierdziła, że Liam jest podobny do chłopaka z jej klasy, Kuby. (nooo, podobny..xd Szczególnie z tymi kłakami roztarganymi xd) Skoro już o nim piszę, to pozwolę sobie wspomnieć, że obcięcie włosów dodało mu z 10 laaat... xd I żeby była jasność, pod uwagę wzięłam jego wygląd przed obcięciem xd

3. Później, na trójce, posadziłabym Nialla. Wolę chłopców z ciemnymi włosami, ale ten akurat blondyn wpadł mi w oko. xd Dodatkowo jestem fanką Irlandii, więc sobie zaplusował :3

4. Teraz dopiero dałabym Harrego. Bez obrazy dla jego "wielkich fanek", ale mi się on nie podoba xd

5. No i na koniec został Louis, który według mnie ma dziwne usta xd\


Nagłówek został wykonany przez Klarę, nie przeze mnie!



Nooo, to koniec xd
Postaram się dziś dodać jakiś rozdzialik może, zobaczę...xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz