niedziela, 3 marca 2013

Wiadomości ^^

Kilka wiadomości :D

No więc jak widzicie, dodałam 2 nowe gadżety. Są to "obserwatorzy" i "Blogi polecane".
Mam nadzieję, że trochę obserwatorów mi przybędzie, a razem z obserwatorami dojdzie troszkę komenatzry, które bardzo mnie motywują <3

Druga wiadomość dotyczy zmiany wyglądu naszej bohaterki Louisy. Mam nadzieję, że przyzwyczaicie się do nowej Lou równie szybko jak ja ^^

Trzecia wiadomość: moja przyjaciółka zgodziła się mi pomagać w prowadzeniu bloga. Jest to Ania i to właśnie na niej wzoruję  naszą Louisę. Ania będzie pisała niektóre notki, i dbała o to, żeby z blogiem wszystko było ok :) Mam nadzieję, że ją polubicie ^^

Czwarta wiadomość, czyli ta ostatnia dotyczy twittera.
Ania ma konto na tym portalu, więc jeśli macie jakieś pytania co do notek, to zgłaszajcie się do niej: @AnubisFans98 :>
Właśnie z jej konta będzie też szła wiadomość o nowym rozdziale :D

I to na tyle dziś :D

2 komentarze: